نظر سنجي

سلام خدمت دوستان و همكلاسياي عزيز

با اينكه بچها و بخصوص آفاي هادي براتي از صندلي داغ حمايت كردن ازشون متشكريم ولي چه بايد كرد فرصت را بايد به بقيه هم داد

ميخوام ازتون نظرسنجي كنم ببينم به نظر شما چه كسي بجاي آقاي هادي براتي رو صندلي بشينه؟

البته براي اينكه هم تنوع باشه و هم همه بتونن رو صندلي داغ بشينن ، ايندفه ميخوام از خانم ها يكي رو انتخاب كنيد!

با تشكر

 



نظرات شما عزیزان:

اسمان
ساعت23:39---3 تير 1391
سلام.نظرها اصلا جالب نبود.حسودیتون میشه یه اسم بگید؟

من هم با خانم حسین پور موافقم.

چند تا هم پیشنهاد دارم

اقای تابش.خانم پورمحمدیانپاسخ:خانم پورمحمدیان پذیرفته شد


tarafdarane sardar
ساعت11:37---3 تير 1391
salam mer30 ali bod age gabel donestin be www.sardar_music.loxblog.com ye sari bezanid akhe aga sardar az khanande haye kam seno sale montazeretonim shayad baham hamkari kardim haaaaaa .. az tarafe tarafdaran sardar

خواهر بسیجی
ساعت11:13---3 تير 1391
به نظر من اگه از شاگرد آخر دعوت کنید جذابیتش بیشتره.اگه وقت داشتم با منشیم هماهنگ کنید حتما خدمت میرسم!!!!

دوست
ساعت20:24---31 خرداد 1391
یه ذره صبر کن کارنامه ها بیاد شاگرد اولمونو دعوت کن چون فک کنم از دخترا باشه.
پاسخ:دعوت شد رفت حالا اونم باشه واسه ترم بعد هرکی شاگرد اول شده باشه خودم از کارش پشیمونش میکنم hichkas


خوشتیپ
ساعت20:22---31 خرداد 1391
به نظر من اگه از خانوم مریم حسین پور دعوت کنید بهتره چون هم پسرا میشناسنش هم دخترا

بهترین عالم
ساعت20:08---31 خرداد 1391
خوووووودم!!!!

چطوره/؟؟؟؟
پاسخ:اسمتون؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1386 ا 11:0 نويسنده : heidari ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.